Navigator Schools

Special Board Meeting

Date and Time

Friday September 16, 2022 at 1:55 PM PDT

Location

  • Neon Exchange, First Floor Conference Room, 7365 Monterey Road, Gilroy, CA 95020

 

 

This meeting will take place at Neon Exchange, First Floor Conference Room, 7365 Monterey Road, Gilroy, CA 95020. Members of the public are invited to attend.

Members of the public are invited to attend the meeting via Zoom at the following teleconference locations:

  • Hayward Collegiate Charter School, 166 West Harder Road, Hayward, CA 94544
  • Hollister Prep School, 881 Line Street, Hollister, CA 95023
  • Watsonville Prep School, 407 Main Street, 2nd Floor, Watsonville, CA 95076
  • 3410 Moraga Boulevard, Lafayette, CA 94549

The Public Comments period included in the agenda is reserved for comments on items that are not listed on the agenda. Public comments on agenda items will be elicited by the the board chair as items arise following the order of the agenda. Members of the public attending online who wish to comment during the board meeting will use the online “raise hand” tool in Zoom when the chairperson elicits public comments. 


Individual comments will be limited to three minutes. If an interpreter is needed, comments will be translated into English and the time limit shall be six minutes. At its discretion, the board may limit the total time allotted to public comments and set new time limits for individual comments. The board reserves the right to mute and remove a participant from the meeting if the participant unreasonably disrupts the meeting.

Requests for disability-related modifications or accommodations to participate in this public meeting should be submitted forty-eight hours prior to the meeting via e-mail. All efforts will be made for reasonable accommodations. The agenda and public documents will be modified upon request as required by Section 202 of the Americans with Disabilities Act.


Fecha y hora: 16 de septiembre de 2022 a las 1:55 p. m. PDT

Ubicación: The Neon Exchange, sala de conferencias del primer piso, 7365 Monterey Road, Gilroy, CA 95020


Los miembros del público están invitados a asistir.


Se invita a los miembros del público a asistir a la reunión a través de Zoom en los siguientes lugares de teleconferencia:

• Hayward Collegiate Charter School, 166 West Harder Road, Hayward, CA 94544

• Hollister Prep School, 881 Line Street, Hollister, CA 95023

• Watsonville Prep School, 407 Main Street, segundo piso, Watsonville, CA 95076

• 3410 Moraga Boulevard, Lafayette, CA 94549


El período de comentarios públicos incluido en la agenda está reservado para comentarios sobre temas que no están incluidos en la agenda. Los comentarios públicos sobre los temas de la agenda serán obtenidos por el presidente de la junta a medida que surjan los temas siguiendo el orden de la agenda. Los miembros del público que asistan en línea que deseen hacer un comentario durante la junta utilizarán la herramienta en línea "levantar la mano" en Zoom cuando el presidente solicite comentarios públicos.


Los comentarios individuales se limitarán a tres minutos. Si se necesita un intérprete, los comentarios se traducirán al inglés y el tiempo límite será de seis minutos. A su discreción, la junta puede limitar el tiempo total asignado a los comentarios públicos y establecer nuevos límites de tiempo para los comentarios individuales. La junta se reserva el derecho de silenciar y remover a un participante de la reunión si el participante interrumpe la reunión sin razón.

 

Las solicitudes de modificaciones o adaptaciones relacionadas con la discapacidad para participar en esta reunión pública deben enviarse cuarenta y ocho horas antes de la reunión por correo electrónico. Se harán todos los esfuerzos para lograr adaptaciones razonables. La agenda y los documentos públicos se modificarán a petición de los interesados, según lo exige la Sección 202 de la Ley de Estadounidenses con Discapacidades.

Agenda

     
I. Opening Items
 
Opening Items
  A. Record Attendance and Guests
   

The chairperson will direct S. Martin to confirm attendance via roll call.

  B. Call the Meeting to Order
II. Study Session
  A. Study Session
   

Board members and staff will engage in a Navigator Schools study session pertaining to board member onboarding and re-boarding.

III. Public Comments
  A. Public Comments
   

The board will receive public comments regarding non-agenda items, if any, following expectations and time limits reviewed by the chairperson.

IV. Closing Items
  A. Adjourn Meeting
   

Board members will vote to adjourn the meeting. Votes will be recorded via roll call.